تمرینات ورزشی

Fitness_training_463036

تمرینات ورزشی

این قسمت ازشامل چند تمرین مؤثر برای آب کردن چربی‌های پهلو و همین‌طور تقویت و فرم دادن به پهلوها  که برای درک بهتر همراه با عکس می‌باشد. قبل از انجام هرگونه حرکت ورزشی بهتر است  بدن را حداقل ۱۰ دقیقه با نرمش و حرکات کششی گرم نمائید و حداقل نیم ساعت قبل از تمرین غذا و مایعات میل نکنید و درصورت امکان از مواد قندی مانند خرما،‌ انجیر خشک و … استفاده نمائید.

روی تشک دراز بکشید. کمر و باسن روی زمین قرار می‌گیرد. شانه‌ها و پاها را از زمین جدا  کنید و دست راست و پای چپ را به هم نزدیک  کنید( تا آنجاکه می توانید آن پایی که خم نمی‌شود را صاف  و نزدیک‌تر به سطح زمین نگه دارید ).

تمرینات ورزشی

تمرینات ورزشی

به پهلوی راست روی زمین دراز بکشید. وزن بدن را روی ساعد دست راست قرار دهید. سعی کنید بالا تنه را به سمت شکم خم کنید و همین‌طور پای چپ را بالا و به سمت شکم نزدیک کنید. این تمرین را برای پهلوی چپ نیز تکرار کنید.

تمرینات ورزشی

تمرینات ورزشی

به پهلوی راست روی زمین دراز بکشید. وزن بدن را روی  دست راست قرار دهید. سعی کنید بالا تنه را به سمت شکم خم کنید. این تمرین را برای پهلوی چپ نیز تکرار کنید.

تمرینات ورزشی

تمرینات ورزشی

به پشت دراز کشیده و مطابق عکس دراز نشت حالت ضربدری انجام دهید. دست راست را به سمت پای چپ و برعکس انجام دهید.

بایستید و با یک دمبل کار کنید.

تمرینات ورزشی

تمرینات ورزشی

ترجیحا وزنه روی شانه‌ها قرار داده و به سمت چپ و راست خم شوید.

تمرینات ورزشی

تمرینات ورزشی

باسن روی زمین و پاها بالاتر از سطح زمین قرار می‌گیرد و چرخش به سمت چپ و راست.

تمرینات ورزشی

تمرینات ورزشی

می‌توانید روی صندلی نشسته شانه‌ها و کمر صاف به سمت چپ و راست چرخ بزنید.

تمرینات ورزشی

تمرینات ورزشی

تمرینات ورزشی

تمرین‌های فوق برای افراد مبتدی در ۳ ست ۱۰ یا ۱۲ تایی توصیه می‌شود و بسیار مفید است.

تمرینات ورزشی